تبلیغات
سایت تفریحی پاتوق دوستی - بازاریابی احساسی و اعتماد

بازاریابی احساسی و اعتماد

http://rupload.ir/upload/tkdoarzxwkmqcmgnl3ig.jpg




این مقاله از وب سایت فریلنسر shop in home برگردانده شده که در زمینه بازاریابی احساسی و تاثیر اعتماد خریدار در کسب و کار میباشد. وبسایت از جمله وب سایت های خرید و فروش آنلاین Marketplace Sites میباشد.

به دلیل اینکه اعتماد در بازاریابی احساسی اهمیت دارد این است که اگر مشتری اعتماد نکند شرایط او برای خرید کردن سخت می شود. پول یک منبع محدود در انسان است و نمی خواهیم که یک محصولی را تهیه کنیم که ارزش آن کم باشد ولی اگر به فروشنده اعتماد داشته باشیم موضوع متفاوت است.


وابستگی:


وابستگی یک احساسی می باشد که می تواند مشتریان شما را تبدیل به هوادار کند.هر انسانی دوست دارد این احساس را داشته باشد که به چیزی وابسته است ممکن است این وابستگی خانواده ، گروه ، باشگاه و .... باشد.برای اینکه بتوانید مشتریان زیادی را بدست بیاورید و طرفدارانی را داشته باشید که هر محصولی را که دوست داشتند بخرند و علاوه بر این لباس هایی که می پوشند برند لوگوی شما باشد شما باید یک احساس اجتماعی و وابستگی را در مشتریان خود به وجود آورید.


داستان گفتن:


داستان می تواند یک پیام عالی برای ارتباط باشد و سبب می شود که در ذهن مخاطب بماند.آن ها می توانند به تحریک شدن احساسات به شما کمک کنند و سبب می شود که روی دکمه تماس در زیر ایمیل شما کلیک کند.


امید برای تاثیر داشتن بازاریابی احساسی:


اگر شما بتوانید در بازاریابی احساسی امید ایجاد کنید برند شما خوب عمل کرده است.ما در کسب و کار به دنبال امید می گردیم و آن ها بتوانند به ما چیزی را که می خواهیم بدهند.وقتی که ما محصولی را انتخاب می کنیم چیزی را که انتخاب می کنیم امیدواریم که بتواند نیازهای ما را رفع کند.خیلی طبیعی است که شما به مشتریان خود اجازه می دهید که آگاهی داشته باشند می توانند با امید داشتن مشکلات خود را حل کنند.

می توانید از کمپین هایی استفاده کنید که داستان هایی را نشان  می دهد که مشتری بعد از اینکه محصول شما را خرید تاثیر خوبی در زندگی او داشته است.می توانید از کپی رایتینگ هم استفاده کنید تا بتوانید مخاطب خود را قانع کرده که امیدی برای حل کردن مشکلات آنها دارید و در محصول شما وجود دارد.


کنجکاوی:


کنجکاوی یک احساس از نیازهای ما می باشد تا بتوانیم اطلاعات را بازیابی نماییم و در مورد هر چیزی یاد بگیرید.کنجکاوی یک احساسی می باشد که برای اهداف بازاریابی از آن سو استفاده می شود.کنجکاوی باعث بدست آوردن اطلاعات می شود این دقیقا نکته ای است که در کمپین های ایمیلی توصیه می شود.

برای اینکه محرک های خود را تحریک کنید شما باید مخاطب خود را با اطلاعاتی که غیر منتظره هستند شگفت زده نمایید.ما انسان ها دنبال الگو هستیم و وقتی که می بینیم که الگوها چیزی را که می خواهیم تجزیه می کنند توجه ما به آن جلب می شود.وقتی که ما می خواهیم عنوان ایمیل و پست سایت خود را بنویسیم باید به محرک کنجکاوی در مخاطب توجه داشته باشید.


جذب شدن به هدف های بلند مدت:


برای اینکه موثر بودن بازاریابی احساسی را متوجه شوید یکی روش این است که مشتریان شما می توانند به اهداف بلند مدت شما جذب شوند.این یعنی به قسمت منطقی مغز شما جذب می شوند.در ایمیل شما این به این معنی است که مشتری های شما منافع خود را در بلند مدت مشاهده  کنند.

مخاطبان باید به شما اعتماد داشته باشند قبل از اینکه به وسیله قول های شما قانع شوند.پس مهم نیست که شما چی می گویید.اگر در اولین قدم اعتماد به مشتری ندهید حتی اگر مشتریان شما بدانند که محصول شما یک راه حل عالی برای نیازهای آنهاست اگر مشتریان شما هیجان زده نشوند محصول شما را خریداری نمی کنند.

به همین خاطر است که وقتی که شما با روش های احساسی جذب میشوید روش های منطقی جذاب تر می باشند چون اگر شما بتوانید هم احساسات و هم منطق را قانع کنید آنها دلایل منطقی زیادی برای برگشت به شما دارند.

منبع: Freelance blog




ادامه مطلب
[ پنجشنبه 4 بهمن 1397 ] [ 12:18 ب.ظ ] [ بک لینک سنتر ]